Nositelj projekta Osnovna škola Lučko je u okviru projektnih aktivnosti okupila učenike koji gaje ljubav i entuzijazam prema gledanju u nebo i zvijezde pa čak i dalje od toga. Prvi korak malih STEMfluencera, ljubitelja astronomije, u ovim velikim koracima za osnovnu školu Lučko, bio je posjet Zvjezdarnici Zagreb na Gornjem gradu.
U sklopu projekta Budi STEMfluencer učenici su promatrali pomrčinu Sunca, nebeski fenomen koji nastaje kada se Mjesec ,,ispriječi” između Zemlje i Sunca. Pomrčinu Sunca se ne smije promatrati bez posebnih naočala ili filtera jer inače može doći do ozbiljnih oštećenja vida za što je škola osigurala neophodnu opremu za male promatrače. Pomrčina je počela 25. listopada oko 11:20, vrhunac joj je bio sat vremena kasnije a trajala je do 13:34. Na vrhuncu pomrčine zamračena je bila 1/3 Sunčeve vidljive površine.
Ravnatelj Osnovne škole Lučko Pavo Šimović, ravnateljica Razvojne agencije Zagreb Željka Kovačić i članica projektnog tima Natalija Pejčinović prisustvovali su potpisivanju Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava za projekt “Budi STEMfluencer” sa Ministarstvom regionalnoga razvoja i fondova Europske unije. Ukupna vrijednost bespovratnih sredstava Projekta čiju je projektnu prijavu pripremila Razvojna agencija Zagreb pod pozivom „Jačanje STEM vještina u osnovnim školama i razvoj Regionalnih znanstvenih centara za osnovnoškolski odgoj i obrazovanje u STEM području“, objavljenim pod Programom Lokalnog razvoja i smanjenja siromaštva, iznosi 734.405,40 EUR.
Pet učiteljica i učitelja uključenih u projekt Budi STEMfluencer započeli su edukaciju na temu čitanje i pisanje za kritičko mišljenje u trajanju od 80 sati stručnog usavršavanja kroz 8 radionica. Seminar “Čitanje i pisanje za kritičko mišljenje” provodi se u Hrvatskoj od 1998. godine i u njega je do sada bilo uključeno više od 3000 učitelja sa svih obrazovnih razina. Seminar donosi poseban okvir poučavanja koji sadrži 80 različitih tehnika i metoda koje se mogu odmah koristiti u nastavi, a s kojima se učenicima omogućuje da svjesno, s razumijevanjem i aktivno usvajaju nastavne sadržaje.